WE NEED NEW AUTHORS~!

I can't update the site lately due to bad family issues and I don't really wanna ukisspoland die...

If you want to help us and update and join our ukisspoland team, please write in comments in "no updates lately"

Thank you in advance :)
Ada

2011/06/24

110623 Dongho Twitter Update

타워 옥상에서한컷, 박물관안에서 한컷ㅎㅎ 관광뷴위기내려고 노략중ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅌ
오사카 신세계라 불리는곳의 (쯔땡가쿠)라는타워다ㅎㅎ 촬영중ㅎ 넘덥다ㅡㅋㅋㅋㅋㅋ
Credits: Dongho94 + ukisspoland.com
full credits if taken!

No comments:

Post a Comment