WE NEED NEW AUTHORS~!

I can't update the site lately due to bad family issues and I don't really wanna ukisspoland die...

If you want to help us and update and join our ukisspoland team, please write in comments in "no updates lately"

Thank you in advance :)
Ada

2011/05/26

110526 Soohyun Twitter Update

오랜만에 사진찍었어요!!!! ㅎㅎㅎㅎ 아 넘 피곤해서 눈 부었나 ㅠㅜㅠㅜ 어쨌든 약속 지켰음!! ^^
사진 들이대면 피하는법 절대없는 ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 박재범 씨 ㅋㅋㅋㅋㅋ 어제 미스터아이돌 영화 촬영중!! 근디 무슨 표정이야? 형 ㅋ
Credits: ukissSH + minzzang9 + ukisspoland.com
full credits if taken!

No comments:

Post a Comment