WE NEED NEW AUTHORS~!

I can't update the site lately due to bad family issues and I don't really wanna ukisspoland die...

If you want to help us and update and join our ukisspoland team, please write in comments in "no updates lately"

Thank you in advance :)
Ada

2011/03/25

110326 Dongho Twitter Update

여러분ㅋㅋㅋㅋ 저살아있어~ 신기하죠?ㅋㅋㅋㅋㅋ 근데요... 정줄이가...집에가기시자해써요ㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎ 사라은안물어요ㅋㅋㅋ.우컁!!!!!!!!!ㅌㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
 Credits: Dongho94 + ukisspoland.com
full credits if taken!

No comments:

Post a Comment