WE NEED NEW AUTHORS~!

I can't update the site lately due to bad family issues and I don't really wanna ukisspoland die...

If you want to help us and update and join our ukisspoland team, please write in comments in "no updates lately"

Thank you in advance :)
Ada

2010/08/04

100805 Alexander's Twitter update

Hahaha I had so much fun reading Alexander's fairytale xD Read what he tweeted xD
Hahaha uśmiałam się czytając bajkę Alexandra xD Przeczytajcie co wytweetował xD
btw. P4TI....dzięki za bycie pierwszą Polką, która skomentowala :D Sahanghae ^o^

Oops~ Juz broke my glass shoes.. cuz I ate too much today.. Don't worry~ Remember the magic carpet in my home
Ups~Właśnie zepsułem moje kryształowe pantofelki..ponieważ dzisiaj za dużo zjadłem.. Nie martwcie się~Pamiętacie ten magiczny dywan u mnie w domu

[From left to right] Elly n the Beast (SooHyun)~ DongMin~ Xanderella~ Mervin~ SnowSeop (too naive so ate poisoned apple) Sleeping KiBom~
[Od leweh do prawej] Ella i Bestia (Soohyun)~DongMina~Xanciuszek~Arvinka~Księżniczka Seopieżka (zby naiwna, więc zjadła zatrute jabłko) i Śpiąca Kibumka~*

*Fakt, moje tłumaczenie nie jest tak śmieszne, jak Alexandra próby połączenia imion z nazwami postaci. Ale po Angielsku serio jest łatwiej to przemianować, niż po Polsku. Probowałam, jak mogłam i Xanciuszek mnie się podoba...eh ta skromność :P


Sorry~~~ my bad~ Like u guys suggested: PocaHYUNtas~!♥ Now we hv 7 princesses for our new concept~ Look forward for our comeback then~ LOL~
Sorki~~~mój błąd~Tak jak zasugerowaliście: PocaHYUNtas~!♥ Teraz mamy 7 księżniczek jako nasz nowy koncept~Czekajcie zatem na nasz powrót~ LOL~

No comments:

Post a Comment